6.-10.11.2023.Izvještaj sa strukturiranog tečaja u Malagi “STEAM kindergarden”



U sklopu Erasmus+KA1 projekta ” Učimo i rastemo zajedno 2” odgojiteljice Marija Luša i Majda Kancir sudjelovale su na strukturiranom tečaju “STEAM kindergarden” u Malagi, Španjolska.
 
Tečaj se održavao od 6.-10.11.2023. godine u organizaciji Idevelop teacher trening.
Na strukturiranom tečaju "STEAM Kindergarden" odgojiteljice su naučile što znači STEAM edukacija i zašto je potrebno aktivno poticati i prakticirati učenje o robotici i programiranju u STEAM okruženju, koji softver i materijale mogu koristiti u svojim projektima, upoznale su se s LEGO Education WeDo setom koji je baziran na konstruktivnom osmišljavanju i programiranju robota koristeći elektromotor, senzore i LEGO dijelove.
Na tečaju su se upoznale i sa Scratch. Jr programom u kojem su ojačale svoja znanja i iskustva te učile kako programirati vlastite interaktivne priče i igre. Pritom su praktično učile rješavati probleme, osmišljavati projekte i kreativno se izražavati na računalu. Naučile su koristiti digitalni program Scratch.Jr za kodiranje i audio-vizualni prikaz koji su na kraju edukacije prezentirale ostalim polaznicima tečaja.
Tečaj je bio usmjeren na povezivanje konstruktivnog i praktičnog znanje s digitalnom komponentom kako bi dizajnirali vlastite kreacije po kodiranim uputama u zadanom programskom jeziku.
Uz spomenute programe i konstruktivne sklopove, polaznice su imale priliku praktično koristiti robota BeeBot koji je specificiran za interaktivno učenje i usvajanje prostornih odnosa.
Na vrlo kreativan i maštovit način polaznice tečaja imale su priliku pristupiti u radu s Lego duplo setovima gdje su osmišljavale različite zadatke koji zahtijevaju pojačanu koncentraciju, memoriju, verbalno-konstruktivni pristup oblikovan u formu storytellinga.
Na tečaju je sudjelovalo 12 polaznika odgojitelja, ravnatelja, pedagoga i psihologa. Od toga četiri polaznice bile su iz Rumunjske, sedam polaznika iz Hrvatske i jedna polaznica bila je iz Litve. Cijeli program provodio se na engleskom jeziku te su odgojiteljice na taj način imale priliku ojačati i svoje jezične kompetencije. Stečena znanja, vještine i dojmove planiraju prenijeti kolegama, kolegicama i djeci u vrtiću putem izlaganja, radionica, plakata i različitih aktivnosti koje će implementirati u svoj odgojno obrazovni rad.
 


Ispiši stranicu