24. – 29. 10. 2022. IZVJEŠTAJ SA STRUKTURIRANOG TEČAJA U BARCELONI, „SOCIAL AND EMOTIONAL LEARNING FOR S0UCCESSFUL SCHOOLS“


 
Odgajateljice Marija Lončarić i Tihana Horvat u skolpu projekta Erasmus + KA1 “ Učimo i rastemo zajedno“ /„Learning and growing together“ odlaze na strukturirani tečaj u Barcelonu od 24. – 29. 10. 2022.
Strukturirani tečaj odvijao se u prostorijama organizacije Europass Teacher Academy. Voditeljica tečaja, Marina Clauzet, magistrica je za socijalnu uključenost, razvoj zajednice i humanističke art terapije. Diplomirala je arhitekturu, a specijalnosti su joj umjetnički terpeut i medijator. Također je i Međunarodno certificirani Kundalini I Hatha instructor yoge za djecu i mlade.
Cilj tečaja bio je upoznavanje polaznika s CASEL (Suradnja za akademsko, socijalno i emocionalno učenje) okvirom i stjecanje dubljeg razumijevanja utjecaja SEL-a i koraka za njegovu provedbu. Svakodnevno smo probudili vlastitu samosvijest, empatiju i socijalne vještine kroz praktične i iskustvene aktivnosti. Kroz dan smo razgovarali s ostalim polaznicima tečaja i razmjenjivali iskustva čime smo dolazili do konkretnih alata i strategija za upravljanje sukobima, smanjenje stresa i otpornosti.
Na tečaju su sudjelovale dvije asistentice/učiteljice s Malte, jedna učiteljica iz Litve, jedna učiteljica iz Češke, šest odgajateljica iz Francuske i jedan učitelj, također iz Češke. Sveukupno nas je bilo 13 na tečaju. Svi smo međusobno komunicirali na engleskom jeziku što nam je pružilo razvoj i usavršavanje i na tom području.
 
Voditeljica Marina Clauzet, svaki dan je bila vrlo ugodna, topla i pristupačna te se trudila na što bolji način prenijeti nam tematiku samog tečaja. To smo najviše dobili aktivnostima i zajedničkim raspravama koje smo mogle povezati s teorijom. Slobodno vrijeme u Barceloni, provodile smo razgledavajući i upoznavajući mnoge kulturne znamenitosti i običaje. Stečena znanja i vještine koje smo stekle u ovom razdoblju tečaja planiramo prenijeti kolegama u vrtiću, ali isto tako truditi ćemo se da na adekvatan način djeci prenesemo aktivnosti s kojima smo upoznate.  


Ispiši stranicu